';

Inici >Repte Sant Jeroni 2015

Repte Sant Jeroni 2015

REPTE SANT JERONI 2015

Suposo que en tenia moltes ganes desprès que un dels meus reptes anteriors, que era fer 60 maratons als 60 anys, no el pogués acabar per culpa d’una greu lesió i per això em vaig plantejar un altre a finals del 2014 que era pujar a Sant Jeroni tantes vegades com anys feia el 2015, o sigui 65. Estic molt il.lusionada amb aquest i amb moltes ganes tot i que se que serà molt difícil, principalment per els molts problemes físics que arrossego.

1er SANT JERONI 2 de gener +848 mts 9,44 qms. 2h58’

Sortim amb en Joan a les 8 del matí del aparcament de la Vinya Nova pel camí dels Francesos, la pujada es fa feixuga doncs el camí te molta pedra i això em provoca molt dolor als peus però tot i així pugem a bon ritme i ens plantem a Sant Jeroni amb 1h45’. Fem la foto al cim i baixem pel Camí de l’Artiga fins a la Vinya Nova. Total van ser 2h58’.

2òn SANT JERONI 7 de gener (nocturn) +516 mts. 13,5 qms. 3h08’

Aquesta vegada sortim del monestir de Montserrat mes que res perquè sortim a les 6 de la tarda i sabem que s’ens farà de nit i el Joan diu que serà un recorregut més curt.  La realitat va ser que encara era mes llarg però no hi havia tant de desnivell.

Sortim del monestir en direcció al Plà de Sant Miquel i enfilem cap al Plà de la Taràntula per les rampes de ciment i desprès direcció Sant Jeroni que ja arribem de fosc. La baixada va ser pel mateix camí.

3er SANT JERONI 11 de gener +848 mts. 9 qms. 3h30’

Avui anem acompanyats de la Montse que ha volgut venir amb nosaltres i enfilem pel camí del Pont sortint des de la Vinya Nova i arribem a Sant Jeroni amb aproximadament 2 hores.

Ens trobem amb el Toni que també ha pujat però ha fet una ruta més llarga i finalment baixem pel camí dels Francesos.

4rt SANT JERONI 14 de gener +848 mts. 10 qms. 3h28’

Sortim de la Vinya Nova i pugem pel camí de l’Artiga. S’em fa molt llarg aquest camí doncs va fent sifons, pujant i baixant . Arribem a Sant Jeroni amb 2h04’ i desprès de la foto baixem per Francesos. Aquest dia baixo força més ràpid que l’anterior. Suposo és degut al canvi de sabatilles que em van millor i no rellisco tan. En total 3h28’.

5è SANT JERONI 17 de gener +848 mts. 13,13 qms. 4h

Avui venien amb nosaltres l’Ester i el Josep María. Hem pujat per les Bateries i desprès em enllaçat amb el camí de la Fonseca fins al coll on hem esmorzat.  Desprès des del Plà de les Taràntules hem anat fins a Sant Jeroni. El dia era fantàstic amb unes vistes impressionants, tot i que feia força fred. Hem baixat per Francesos. En total han sigut quasi 4 hores però ens ho hem passat molt be.

6è SANT JERONI 21 de gener +848 mts. 9,280 qms. 3h15’

Avui he pujat sola doncs els Joan treballava al matí. He pujat per Francesos i baixat pel Pont. De primer em costava pujar però mica en mica m’he anat animant i he arribat a Sant Jeroni amb 1h48 mes o menys el temps que faig sempre. A dalt he trobat un noi que m’ha fet la foto i desprès d’esmorzar al mirador he baixat pel Pont i he baixat força be doncs he trobat que el camí no es tant dolent com Francesos.

7è SANT JERONI 26 de gener +848 mts. 9,01 qms. 3h10’

Avui he pujat amb el Joan i la Neula. Hem pujat per Francesos i baixat pel Pont. De primer em costava doncs no em trobava gaire be, però mica en mica he millorat i al final desprès d’una parada per esmorzar hem arribat a Sant Jeroni amb 1h45 i em baixat pel Pont. Quasi al final del camí m’he entrebancat i he caigut donant-me alguns cops al colze i al genoll sense conseqüències, només uns blaus.

8è SANT JERONI 30 de gener +488 mts. 7,26 qms. 1h51’

Avui hem anat fins al monestir i hem agafat el funicular fins a Sant Joan i des del Plà de les Taràntules hem començat a caminar fins a Sant Jeroni. Feia molt vent i el dia era molt rúfol, només hem trobat japonesos i algun rus. Hem baixat per les escales o sigui pel Pla de Sta. Maria fins al monestir. He anat amb el Joan i la Neula.

9è SANT JERONI 6 de febrer +636 mts. 10,30 qms. 3h17

Sortim del monestir enfilant cap al Plà de les Taràntules per les rampes de ciment en direcció Sant Jeroni i baixem pel mateix camí. He pujat amb el Joan i la Neula. Hi havia una bona nevada i ha sigut força complicat anar i tornar.

10è SANT JERONI 7 de febrer +888 mts. 8,66 qms. 4h18

Avui m’han acompanyat la Ester, el Josep Mª, el Pedro i com sempre el Joan i la Neula. Hem pujat pels Francesos i hem baixat pel Pont. El recorregut ha sigut força difícil doncs encara hi havia una bona nevada i com estava gelat patinava molt, però ens ho hem passat molt be.

11è SANT JERONI 9 de febrer +897 mts. 7,94 qms. 3h37

Avui hem pujat i baixat pel Pont doncs hi havia encara molt gel i ha sigut dificultós caminar. He pujat amb el Joan i la Neula.

12è SANT JERONI 18 de febrer +1233 mts. 14 qms. 3h48

Avui he anat sola he pujat pels Francesos i he baixat fins a Sant Joan i per les rampes de ciment enllaçant les Bateries.  La baixada l’he feta corrents, força be però els peus m’han quedat destrossats.

13è SANT JERONI 22 de febrer +863 mts. 9,74 qms. 3h42

Avui m’han acompanyat la Ester, el Dídac i el Joan i la Neula. He estat molt contenta que vingués el meu fill . Ha sigut molt bonic fer un Sant Jeroni amb éll.  Hem pujat per l’Artiga i baixat per Francesos.

14è SANT JERONI 25 de febrer +522 mts. 8 qms. 1h54

Avui hem pujat amb el funicular fins el Plà de les Taràntules doncs la setmana que ve tenim la Transgrancanària i ens hem de reservar.  Hem pujat fins a Sant Jeroni amb molt vent i desprès de la foto de rigor hem baixat pel Torrent de Sta. Maria fent les 1500 escales  fins al monestir. He de reconeixer que hem anat prou be. Estic contenta.

15è SANT JERONI 13 de març +455 mts. 7 qms. 1h56’

Avui hem pujat i baixat amb el funicular de Sant Joan fins al Plà de les Taràntules, doncs m’acompanyava la Mª Angels i ella no pot fer tan desnivell. Hem anat prou be

16è SANT JERONI 16 de març +833 mts. 9,93 qms. 3h20

He pujat molt ben acompanyada per la Ester i em pujat per Francesos i baixat per l’Artiga  Els Francesos relliscaven molt doncs com fa temps que no plou està molt sec i em tingut algunes relliscades que no han anat a mes. Hem arribat força ràpides fins a la Vinya Nova.

17è SANT JERONI 19 de març +861 mts. 8,56 qms. 3h26

Avui m’ha tornat a acompanyar la Ester pujant pel Pont i baixat per Francesos. Com sempre ens ho hem passat molt be doncs la Ester es una noia molt xerradora i riallera.

18è SANT JERONI 23 de març +872 mts. 8,56 mts. 3h09

Hem pujat amb en Joan i la Neula amb un dia molt boirós i fred. Pujant per Francesos i baixant pel Pont. A dalt a Sant Jeroni quasi no es veia res doncs havia molt boira, però tot i així em baixat força ràpid.

19è SANT JERONI 25 de març +864 mts. 9,83 qms. 3h17

Avui amb en Joan i la Neula,  un dia també molt núvol i fred hem pujat per l’Artiga i baixat per Francesos. No ens hem entretingut gaire a dalt doncs feia fred.  Hem baixat corrent amb menys d’una hora.

20è SANT JERONI 28 de març +1594 mts. 12,63 qms. 4h23

Avui tocava ruta més llarga i ens han volgut acompanyar la Ester, la Mª Angels, la Maite, el Joan (que era el seu anniversari) i la Neula.  Hem deixat el cotxe a Sta. Cecília i hem pujat pel Camí de l’Arrel fins el GR per enllaçar amb la Canal Plana, que en realitat no es plana, doncs pujar molt fins arribar a Sant Jeroni. Allà abans de la foto de rigor la Mª Angels ens ha entregat uns gorros molt xulos que ha fet ella. Ens els hem posat i desprès de la foto hem baixat en direcció al Torrent de Sta. Maria, Pla dels Ocells, Plaça Sta. Anna, Camí de l’Arrel i Sta. Cecília.  Val a dir que a la Mª Angels li feien mal els quàdriceps i ha baixat directament al Monestir amb la Maite i nosaltres les hem anat a recollir a la barrera del monestir.

21è SANT JERONI 1 d’abril +1431 mts. 14,45 qms. 3h37

Pujant sola avui doncs el Joan treballava i la Ester també . He pujat per Francesos i baixat pel Plà de les Taràntules, Bateries i fins a la Vinya Nova. Ha set mes llarg però es pot dir que he corregut tota la baixada, volia provar quan trigava des de Sant Jeroni fins al final de les Bateries de cara a la Cursa de l’Alba . 1h40’. Haig de millorar la baixada.

22è SANT JERONI 4 d’abril +1022 mts. 9,09 qms. 3h45

Avui hem anat amb en Joan i la Neula pujant per Francesos i baixant pel camí del Camell, Torrent del Migdia i tornant a enllaçar a Francesos.  El camí del Camell està força malmés i també el Torrent des de les últimes pluges torrencials que hi va haver.

23è SANT JERONI  6 d’abril +1155 mts. 12,46 qms. 3h42

També amb en Joan i la neula hem pujat per les Bateries i enllaçant amb Fontseca hem arribat al Plà de les Taràntules i enfilat en direcció a Sant Jeroni i desprès hem baixat per Francesos.

24è SANT JERONI 10 d’abril +1283 mts. 16,04 qms. 2h53

He decidit anar sola doncs avui volia fer la baixada corrent des de Sant Jeroni fins a Collbató a l’arribada de la Cursa de l’Alba doncs volia mirar el temps que feia.  He pujat des del Plà de les Taràntules i he baixat fent tota la ruta de la Cursa de l’Alba fins a la deixalleria d’Esparreguera.

25è SANT JERONI 15 d’abril +873 mts. 8,74 qms. 2h47

Avui sola pujant per Francesos i baixant pel Pont.

26è SANT JERONI 18 d’abril +1051 mts. 11,32 qms. 4h13

Ha pujat amb en Joan i jo la Ester i avui hem fet un recorregut diferent. Hem pujat per l’Artiga fins al trencall que va directe a Sant Joan, desprès Plà de les Taràntules i Sant Jeroni, i la baixada l’hem fet pels Francesos.

27è SANT JERONI 22 d’abril +785 mts. 7,86 mts. 3h.

Avui pugem i baixem per Francesos doncs és la ruta mes directa doncs pujo amb en Joan i la Neula i ell treballa a la tarda. El dia és ennuvolat i quan parem a esmorzar ens hem de tapar perquè com anem molt suats agafem fred.

28è SANT JERONI 25 d’abril +970 mts. 11,28 qms. 3h

Hem pujat amb el funicular fins al Plà de les Taràntules amb en Joan, la Neula, la Ester i el Josep Mª. Al baixar ho hem fet pel Torrent de Santa María fins el Monestir. Ha sigut una bona sortida.

29è SANT JERONI 1 de maig +886 mts. 8,98 qms. 3h38

Avui pujada amb la Mª Angels, la Ester, el Joan i la Neula per Francesos i hem baixat pel Pont.

30è SANT JERONI 10 de maig +2050 mts. 24,5 qms. 5h20

Avui ha sigut diferent, he fet un Sant Jeroni sola tot fent la Cursa de l’Alba. La ruta de la cursa és des de Collbató pujant per les Coves del Salnitre fins a Sant Miquel i baixant al Monestir per desprès pujar pel Torrent de Sta. Maria fins a Sant Jeroni per baixar fins al Pla de les Taràntules i des d’allà agafar el camí de les Bateries per arribar altra vegada a Collbató. Ha fet molta calor i he patit força amb els meus genolls. El temps que he fet ha sigut més llarg del que esperava però tenint en compte els meus mals ho dono per bo.

31è SANT JERONI 20 de maig +787 mts. 8,07 qms. 3h03

Desprès d’una parada de quasi 15 dies re-emprenc les meves pujades a Sant Jeroni, avui acompanyada pel Joan i la Neula pujant i baixant per Francesos. Ja em trobava recuperada de la Cursa de l’Alba.
32è SANT JERONI 23 de maig +857 mts. 8,25 qms. 3h07

La companyia d’avui ha sigut més nombrosa doncs m’han acompanyat el Esteban Mena i dos amics seus, el Sebas i el Pere. També han vingut la Ester i l’Alex, el Joan i la Neula. Hem pujat per Francesos i desprès tornant a enllaçar amb Francesos per baixar per la Sajolida i el camí del Pont. Ha sigut una sortida força entretinguda i divertida.

33è SANT JERONI 25 de maig +881 mts. 8,43 qms. 3h05

Avui amb la companyia de la Ester hem pujat a bon ritme per Francesos i desprès de la foto de rigor hem baixat pel camí del Pont. Com sempre amb la Ester m’ho passo molt be.

34è SANT JERONI 27 de maig +879 mts. 8,57 qms. 3h07

M’han acompanyat avui la Anna Rigol i el seu gos el Tuc i també hem pujat per Francesos i baixat pel camí de Pont. Ha sigut una sortida molt agradable amb l’Anna i el seu gos no ha parat de anar darrera de les cabres, però no les hem vistes.

35è SANT JERONI 31 de maig +1589 mts. 12,70 qms. 4h24

Avui m’han acompanyat el Joan, la Ester, el Pedro i la seva dona la Sandra i com no la Neula. Hem pujat per Sta. Cecília-Canal Plana-Sant Jeroni i baixat per les escales de Sta. Maria-Camí de l’Arrel-Sta. Cecília. Ha sigut una ruta més llarga però molt entretinguda. Com sempre ens ho hem passat molt be.

36è SANT JERONI 1 de juny +870 mts. 8,58 qms. 3h05

Amb en Joan i la Neula avui hem pujat per Francesos i baixat pel Pont.

37è SANT JERONI 4 de juny +783 mts. 8,01 qms. 3h07

Avui també amb en Joan i la Neula pujant i baixant per Francesos

38è SANT JERONI 6 de juny +870 mts. 8,60 qms. 3h

Hem pujat per Francesos i baixat pel Pont amb en Joan i la Neula

39è SANT JERONI 8 de juny +487 mts. 6,93 qms. 1h34

He anat sola des del Plà de les Taràntules anar i tornar

40è SANT JERONI 10 de juny +488 mts. 7,05 qms. 1h25

Torno a pujar sola des del Plà de les Taràntules anar i tornar
PARADA D’UN MES DONÇ M’EN VAIG A EDINBURGH

41è SANT JERONI 18 de juliol +870 mts. 8,60 qms. 3h06

Avui pujant per Francesos i baixant pel Pont amb en Joan i la Neula . Avui el camí del Pont relliscava molt i he caigut dues vegades, la segona m’he donat un bon cop a la ma esquerra i a l’espatlla esquerra.
42è SANT JERONI 22 de juliol +785 mts. 7,86 qms. 3h10

M’ha acompanyat avui la Ester i hem pujat i baixat per Francesos. El terra estava menys relliscós dons ha plogut una mica a la nit.

43è SANT JERONI 1 d’Agost +828 mts. 10 gms. 3h33

Pujo amb en Joan i la Neula per Francesos i baixem per l’Artiga baixa

44è SANT JERONI 13 d’agost +1143 mts. 13 qms. 4h

Pugem amb en Joan i la Neula per Sant Miquel i ens desviem per la Fontseca per arribar al Plà de les Taràntules i pel camí normal arribem a Sant Jeroni. Baixem per Francesos.

45è SANT JERONI 23 d’agost +752 mts. 8,11 qms 3h03

Avui acompanyada del Joan i la Neula pugem i baixem per Francesos doncs el dia no acompanya i està molt emboirat.

46è SANT JERONI 26 d’agost +876 mts. 9,17 qms. 4h35

Feia temps que l’Assumpta volia acompanyar-me a Sant Jeroni però no trobàvem el dia i finalment hem coincidit. Pugem per Francesos i baixem pel Pont. La pujada encara hem anat força ràpid però la baixada pel Pont se li ha fet costeruda a l’Assumpta i hem anat molt a poc a poc, però hem arribat be.

47è SANT JERONI 28 d’agost +752 mts. 8,11 qms. 3h45 (nocturn)

Avui ha sigut molt xulo doncs hem pujat amb la Ester, el Néstor,la Sandra, el Pedro,el Josep Mª, l’Alex i el Joan i la Neula . Hem sortit encara de dia i a mesura que anàvem pujant s’ens ha anat fent de nit. Hem pujat i baixat per Francesos doncs teníem taula reservada a la Vinya Nova i havíem d’arribar sobre les 10,30. A la baixada la Sandra anava una mica lenta i cap al final s’ha marejat una mica. A la Vinya Nova ens esperava el Xavier i desprès ha vingut la Sandra novia del Josep Mª. Hem menjat unes torrades i picat braves i demès , ha estat molt be.
48è SANT JERONI 2 de setembre +833 mts. 8,55 qms. 3h15

Sortida èpica doncs ja hem sortit del cotxe plovent i a mesura que anàvem pujant plovia cada vegada mes. Hem pujat pel Pont i ha sigut bestial la mullada i només desitjàvem arribar a la ermita de Sant Jeroni per canviar-nos de samarreta i poder esmorzar. Quan acabàvem d’esmorzar a parat de ploure i hem pogut arribar a Sant Jeroni sense mullar-nos. Hem fet la baixada per Francesos i ens hem tornat a mullar per les herbes i els arbres. Ha sigut una pujada ben diferent i ja tocava remullar-nos una mica.

49è SANT JERONI 11 de setembre +752 mts. 8,11 qms. 3h

Avui Diada de Catalunya pujem i baixem per Francesos amb en Joan i la Neula . Plantem la senyera independentista a dalt de Sant Jeroni.

50è SANT JERONI 16 de setembre +460 mts. 7 qms. 1h36

Partim del Pla de les Taràntules pujant i baixant amb el funi doncs el Joan aquest cap de setmana ha de córrer la marató Pirineu i no es qüestió de fer molta pujada i baixada.

51è SANT JERONI 26 de Setembre +460 mts. 7 qms. 2h15

Sortim del Pla de les Taràntules amb tota la family o sigui Sara, Iván, Nahuel, Aday, Dídac, Núria, Nevis, Xavier i amb alguns amics Joan, Mª Angels, Carme Gálvez, Pere Font i la meva germana la Núria. Anem a un ritme tranquil, els nens pugen molt bé i s’avancen per arribar primer a Sant Jeroni, jo em quedo amb la meva germana i el Xavier que van mes lents. Al final la Núria Puig i el Xavier es volen quedar una estona a la ermita i jo m’en vaig per avisar als altres que ja han arribat al cim . Al final el Joan va a buscar-los i acompanya la meva germana que està molt cansada i li costa pujar. De baixada el Joan, la Sara, l’Ivan i els nens van a pujar fins al cim de l’Albarda i nosaltres anem baixant tranquilament fins al Pla de les Taràntules per tornar a agafar el funicular.

52è SANT JERONI 25 d’Octubre +989 mts. 11,25 qms. 3h56

Reemprenem els Sant Jeronis desprès del viatge a la Illa de Pasqua amb el Joan i la Neula. Avui fem una ruta una mica mes llarga, doncs pugem per Francesos i desprès de fer cim baixem pel camí que ens porta fins al Pla de les Taràntules, però abans d’arribar pugem pel camí que va fins al mirador de Sta. Magdalena amb moltes escales i molt dretes però molt bonic el recorregut i desprès enllacem amb el camí de l’Artiga que surt de Sant Joan per arribar a la Vinya Nova.

53è SANT JERONI 28 d’Octubre +752 mts. 8 qms. 3h13

Pugem amb el Joan, la Neula i la Ester. Avui pugem i baixem per Francesos doncs no ens podem entretenir gaire ja que el Joan i la Ester han d’anar a treballar.

54è SANT JERONI 31 d’Octubre +1110 mts. 12,5 qms. 4h30

Avui pugem en Joan i la Neula per Bateries i enllaçant amb Fonseca arribem a l’ermita de Sant Joan i anem cap a Sta. Magdalena baixant cap al camí normal fins a Sant Jeroni per baixar per Francesos.

55è SANT JERONI 6 de Novembre +750 mts. 7,5 qms. 2h55

Avui pujo sola a Sant Jeroni, deixo el cotxe al primer aparcament de la Vinya Nova i pujo i baixo per Francesos. Al final corro una mica de baixada.

56è SANT JERONI 11 de Novembre +752 mts. 7,8 qms. 3h21

Pugem avui amb la Ester, el Joan i la Neula per Francesos i al final decidim baixar també per Francesos.

57è SANT JERONI 14 de Novembre +1345 mts. 10,12 qms. 5h

Sortim amb la intenció de pujar per la canal de Sant Jeroni, però quan som al peu de la canal, veig que hi ha molta gent doncs comença també la ferrada Teresina i com l’han equipat nova hi ha molt de trànsit. Al final decidim donar mitja volta i pujar per la canal Plana, Serra Lluernes, Sant Jeroni i baixem per la canal d’Avellaners fins a Sta. Cecília, aquesta canal està en molt mal estat i es complicat baixar-hi.  Avui m’acompanyen el Joan, la Neula i l’Alex Busquets.

58è SANT JERONI 18 de Novembre +1113 mts. 12,27 qms. 3h49

Pujo avui amb l’Anna Rigol i la Marta Crusat i l’Anna demana que pugem per les Bateries doncs li agradaria anar per les magdalenes i això fem Bateries, Fonseca, St. Onofre, Magdalenes i Sant Jeroni i baixem per Francesos.

59è SANT JERONI 21 de Novembre +821 mts. 8,5 qms. 3h46

Pugem amb en Joan, la Neula, la Ester, el Diego i la nebodeta de la Ester i pugem per Francesos i baixem pel Pont que està força malament degut a les últimes pluges.  El Diego te tan mala pata que cau i es fa mal al genoll, de moment no sembla res important però al llarg dels dies resulta que se li fa líquid varies vegades i li han de punxar i s’ha d’agafar la baixa de la feina.

60è SANT JERONI 28 de Novembre +989 mts.  11,25 qms. 4h15

Avui pujo amb molta penya, el Joan, la Neula, la Ester, la Helen, la Mireia, l’Alex i l’Angel Alfonseda pugem per Francesos i baixem pel camí de Sant Joan, pujant a l’ermita de Sta. Magdalena, St. Onofre i baixem per l’Artiga fins a la Vinya Nova . Tan la Mireia, com l’Angel i la Helen han aguantat força be, tot i l’endemà estaven gruixidets.

61è SANT JERONI 1 de Desembre +538 mts. 7,64 qms. 2h25

La Mª Angels em va demanar que si tornavem a pujar amb el funicular li digués, doncs el Josep volia acompanyar-me però encara li feia mal el peu i no podia fer-ho molt dur, per tant pugem des del Plà de les Taràntules però anem cap a St. Onofre i les Magdalenes fins a St. Jeroni i la tornada pel camí fins a St. Joan. Pugem doncs amb la M. Angels, el Josep i el Francesc Claramunt, germà de la M. Angels

62è SANT JERONI 8 de Desembre +752 mts. 7,71 qms. 3h17

Amb en Joan i la Neula pugem i baixem per Francesos doncs els meus genolls estan al límit i a mes el temps no acompanya.

63è SANT JERONI 12 de Desembre +833 mts. 8,66 qms. 3h55

Avui he pujat amb en Joan, la Neula, l’Assumpta, la Ester i la Jianying Wang pujant per Francesos i baixant pel Pont. Ha sigut una molt bona sortida i l’Assumpta ha pujat i baixat força be.

64è SANT JERONI 16 de Desembre +833 mts. 8,66 qms. 4h16

El Xavier volia pujar per Francesos i avui com jo havia d’anar sola ha decidit acompanyar-me. Hem pujat tranquils veien les cabres i desprès de la parada per esmorzar hem arribat a Sant Jeroni força be, la baixada l’hem fet pel Pont.

65è SANT JERONI 19 de Desembre +946 mts. 10,5 qms. 4h22

Avui s’acabava el meu repte i m’han acompanyat molts amics, el Joan, la Neula, la Ester, la Jianying, la M. Angels, el Toni Masana, l’Alex i el David. Hem pujat per l’Artiga i trencat cap a la Murdela per enllaçar amb el Pont i arribar a Sant Jeroni on ens esperaven la Sara i el Xavier que han pujat amb el cremallera fins a Sant Joan i des d’allà pel camí principal fins a Sant Jeroni. Nosaltres hem esmorzat a la Murdela amb cava i algunes galetes i llaminadures que portava la Ester. Quan hem arribat a Sant Jeroni desprès de fer les fotos de rigor hem obert una altra ampolla de cava i hem menjat torrons. La baixada l’hem fet per Francesos i també s’ha apuntat la Sara. El Xavier ha tornat pel camí principal fins a Sant Joan per agafar el cremallera fins a Montserrat.  Desprès ens hem trobat a mig camí dels Francesos amb el Ivan, l’Aday i el Nahuel que pujaven a retrobar-nos i hem baixat tots junts fins a la Vinya Nova.  Ha sigut un final del meu repte espectacular i m’ha fet molt feliç i m’he emocionat molt, només faltaven els escocesos que avui sortien d’Edimburg per passar les festes amb nosaltres. Tots junts hem parat a la Vinya Nova per fer una cervesa i picar alguna cosa. Final de repte rodó.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *